Olin tuossa viime viikonloppuna lintsillä ja siellä oli näitä anime/j-rock/manga/mitäliefriikkejä ihan kauheasti. Yhelläkin oli käsiin kirjotettu jotain IMASYKI YOKOO <3<3, I <3 J-ROCK, YAHAMA YORO 30.10 jne. Siis molemmat käsivarret oli täynnä tollasia! Sitten niillä oli jotkut kirjavat raitasukat ja muutenki järkyt vaatteet. No kuitenkin, ne sitten oli siinä mun edessä jonossa ja ne alko huutelemaan jotain IMYSIKOO ON IHANA! Siinä sitten ajattelin, että joo, saa olla omaperänen ja tällein, mutta on vitsit tolla friikkeydelläkin rajansa.

(Näistä friikeistä nyt tuliki mieleen, että siis tiiättekö, kun jotkut käyttää sellasii piilolinssejä, että näkyy vaan se musta piste! Se on ihan JÄRKYTTÄVÄN näköstä. Tyypit näyttää siltä ku olis kuollu.)

MUTTAMUTTA AIHEESEEN!

Siis kun näitä friikkejä sitten kattelin niin aloin ajattelemaan, että mä olen ihan käsittämättömän ahdasmielinen ihminen! Mä suhtaudun tosi nihkeesti kaikkeen erilaiseen ja mulla on kauheen negatiivinen asenne moneen juttuun ja ihan turhan vankat mielipiteet. Mä vedän myös kauheen helposti vääriä johtopäätöksiä ja tuomitsen ihmisiä tuntematta. Esim. nyt ku tässä viikolla tiistaina tuli tää joku Beckhamit valtaa Amerikan niin mä olin aina kuvitellu, että Victoria on kauhee biatch ja kun sitten katoin sen ohjelman niin totesin, että Vicotoriahan on aivan ihastuttava ihminen. Hän on juuri sitä mitä on!

Eli nyt tästä lähtien mä yritän lopettaa ihmisten kokoaikaisen arvostelun ja yritän tutustua mahdollisimman moneen erilaiseen ihmiseen!

Että sellanen juttu.